ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ریحانه کوچولو نابغه بزرگ فردا

کوچولوی ناز مبارکت باشه

1390/3/26 1:26
نویسنده : خاله
903 بازدید
اشتراک گذاری

فکر نکنم انقدر که از خبر برنده شدن عکس ریحانه جون ذوق زده شدم از خبر برنده شدن تو جایزه بانک ذوق می کردم. از همه دوستانی که به ریحانه رای دادن و دوستان خوبی که ابراز لطف کردن ممنونم. از طرف ریحانه جون به تک تکتون میگم که : عاشقتم ( این کلمه واضحترین کلمه ای هست که از پشت تلفن میگهنیشخند)

امیدوارم وقتی بزرگ شد و این مطالب رو خوند از برنده شدنش لذت ببره و سعی کنه همیشه برای رسیدن به بهترین جایگاه ها تلاش کنه.

خوشگلم فکر کنم اگه این خبر رو بشنوی قیافه ات مثل این عکست بشه. اینجا نمیدونم چی شده که اینجوری ذوق مرگ شدی!!قلب

 

happy

 

امیدوارم وقتی بزرگ میشی هم همینطور خوشحال و شاد باشی؛ وقتی خوشحالی بخندی، وقتی ناراحتی گریه کنی و خلاصه اینکه واسه بروز احساست از کسی خجالت نکشی. آخ خاله چقدر دلم میخواد گریه کنم و کسی نپرسه چرا؟؟ مثل وقتایی که تو گریه می کنی و همه فقط سعی می کنن آرومت کنن، نه اینکه نمک به زخمت بپاشن! به قول خودت : عاشـــــــــــــــــــگتمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

رضا
26 خرداد 90 1:57
ای کلک جزء آخرین نفراتی بودی که اسمت ثبت شد اما دوم شدیا..... مبارکت باشه خانوم کوچولو .....
مامان کوثر جون
26 خرداد 90 20:00
مبارک باشه جونم واقعا عکس نازی هست الهی فداش بشم بوس بوس بوس
خیلی دوست داشتنیه


خدا نکنه خاله...ممنون از لطفت. تخصص ریحانه کوچولوی ما ماچ فرستادنه. پس ماااااااااچ
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
26 خرداد 90 23:04
سلام خاله ریحانه عزیزم.منم برنده شدن ریحانه جونو بهت تبریک میگم.آرزو میکنم همیشه سالم و خوشحال باشه و هی برنده بشه.


ممنون دوست خوبم. خدا صدرای خوشگل رو براتون همیشه سالم و سرحال نگه داره
پریا
26 خرداد 90 23:26
الهی قربونت برم که از دیدن عکسات سیر نمیشم ریحانه کوچولو. خوش بحال خاله ت که یه خواهرزاده ناز مثل تو داره. ماشالله.


مرسی خاله پریا.بوووووس
سودابه
27 خرداد 90 1:50
سلام . تبریک میگم . آرزو میکنم همه زندگی ریحانه جون سرشار از موفقیت و شادی و سلامتی برای خودش و خانواده خوبش باشه.


ممنون سودابه جون. منم براتون یه عالمه ارزوی خوب میکنم...
sara
28 خرداد 90 8:39
سلام به مامان گل و دختر برنده اش. تبریک میگم دخملتون برنده شد. دختر عزیزی دارید. خیلی هم با ناز میخوابه. بازم تبریک تبریک.تارای منم سوم شد.


من خاله ریحانه کوچولوام. مممنون بابت تبریکتون. تاراکوچولو هم خیلی ناز خوابیده. خدا براتون نگهش داره
مامان آرشیدا
28 خرداد 90 18:45
سلام تبریک میگم عزیزم اگه با تبادل لینک موافق بودین خبر کنید ممنون


ممنون دوست من...خوشحال میشم شما رو جزو دوستام داشته باشم
مامان علیرضا
28 خرداد 90 23:26
چقدر گلت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی لینکت کنم. اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و کم هزینه اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم.
ناز نازیتو ببوس


ممنون مامان علیرضاجون. ماشالا گل پسر شما هم خیلی ناز و خوشگله. بابت عکس ها هم ممنون . به مامان و باباش میگم اگه دوست داشتن حتما زحمت میدم بهتون. پسر خوشگلتم ببوس

mAhyA
30 خرداد 90 20:14
سلام خاله جون خوبی؟؟؟؟

مبارک باشه برنده شدن ریحانه کوچولو....

ماشالله خیلی نازه......

راستی پیش ما هم بیاید...

من محیام شونزده سالمه و واسه پسرداییم علی کوچولو و خواهر زاده تو راهیم سینا

کوچولو وبلاگ ساختم...

منتظرتون هستم...


سلام محیاجون . ممنونم. انشاله خدا پسرداییت و کوچولوی تو راهیتون رو همیشه سالم نگه داره.
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
2 تیر 90 4:40
سلام خاله وقتی کادوی جایزه نی نی وبلاگ
رسید حتما عکسشو با ریحانه جون پست بذارید.منم اینکارو میکنم.ریحانه ناز نازی رو ببوسیدش


سلام مامان صدراجون. جایزه اش که الان رسیده منتها هنوز ریحانه جون ندیدش. چشم... تو اولین فرصت عکسشو میزارم