ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ریحانه کوچولو نابغه بزرگ فردا

دست تو دماغ دیگران نکن!

1390/2/26 23:19
نویسنده : خاله
2,178 بازدید
اشتراک گذاری

آخه بچه برو بگیر بخواب دیگه...اصلا اگه من گذاشتم از این به بعد سال تحویل بیفته نصفه شب؟! من موندم تو ماشاله انقدر انرژی رو از کجا میاری آخه؟ نبین ما بیداریم...کم کمش یه 20 سالی از شما بزرگتریم. کوچیکی گفتن ، بزرگی گفتن ! ( چقدر هم که تو حساب میبری از بزرگترت) راستی این دومین سال تحویلی هست که تو فرشته کوچولو پیش مایی... یادش بخیر پارسال اینموقع 5 ماهت بیشتر نبود. اون زمان هیچکدوممون فکر نمی کردیم بعد یک سال قراره انقدر شیطون بشی. از الان دارم فکر میکنم شب سال تحویل 1391 قراره چه بلایی سرم بیاری.امسال که سنگ تموم گذاشتی قربونت برم...یه هفته اول سال 90 رو بدون گوشی سپری کردم ، آخرش هم با پرداخت 46350 تومن وجه رایج مملکت تونستم درستش کنم.مطمئنم وفتی بزرگ بشی میفهمی که گوشی موبایل هم یه ظرفیتی داره، گوشی آدم نیست که هربار بیفته دوباره پا بشه و مثل اولش کار کنه! هرچند که این روزا بعضی آدما از گوشی هم بی ظرفیت ترن، کافیه یکبار زمین بخورن تا حرکت از یادشون بره! تو هیچوقت مثل این آدما نشو ریحانه جونم...راستی اگه از اون 350 تومن بپرسی باید بگم که اون ارزش افزوده اش بود.واااای...دارم فکر میکنم همین ارزش افزوده ها و هدفمندی یارانه ها و ...چه بلایی قراره سر شماها بیاره! راستی کاش فقط گوشی بود امشب شما ما رو همه جوره به فیض رسوندی. موندم چجوری انقدر مهارت پیدا کردی تو چنگ زدن؟! باید بگم مامانت بهت یاد بده که دست تو دماغ کردن کلا کار بدیه ...میخواد دماغ خودت باشه میخواد دماغ خاله بیچاره ات باشه! تو عمرم اینجوری خون دماغ نشده بودم که به لطف سرکار خانم این رو هم تجربه کردیم! میدونستی با همه این حرفا با دنیا عوضت نمیکنم؟!

 

خاله بهش فکر نکن، 46350 تومن که قابل تو رو نداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریا
24 فروردین 90 18:43
ای جون دلم. نفس من. راستی زینب ایم مطلبت تو گوگل ریدر نشون داده نشدا. نمیدونم چرا.
سمانه
4 اردیبهشت 90 14:03
حقته. ریحانه جون دفعه ی بعد بزن کلا گوشی شو داغون کن عزیزم