ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ریحانه کوچولو نابغه بزرگ فردا

ریحانه و جایزه اش

1390/4/3 12:24
نویسنده : خاله
882 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجاییکه قرار بود بعد از اینکه جایزه ریحانه خانم رسید حتما یه عکس دوتایی ازشون بگیرم و بزارم تو وبلاگ، من دیشب سعی در انجام این امر خطیر داشتم. ولی خداییش انقدر این ریحانه کوچولو شیطونی کرد که نزاشت من یه عکس درست و حسابی ازش بگیرم. مجبور شدم بین عکس هایی که ازش گرفتم یکی رو انتخاب کنم و بزارم. شما نمی دونید ولی واقعا عکس گرفتن از یه فسقلی که حتی یه دقیقه سرجاش اروم و قرار نداره، واقعا سخته.این هم یه عکس کاملا یهویی...

 

aroosak

 

واسه اینکه ثابت کنم نی نی ما چقدر شیطون و پرتحرکه یه عکس هم از زمانیکه حسابی هیجانی شده میزارم. اینجا یه طوری ذوق کرده انگار تیم فوتبال محبوبش قهرمان شدهچشمک. نظر شما چیه؟؟

 

khoshhali

پسندها (1)

نظرات (6)

پریا
3 تیر 90 23:18
مبارکت باشه جیگرِ خاله


مرسی خاله پریا...بووووس
رضا
4 تیر 90 5:53
ای بابا اینقدر جُل جُل نکن دیگه !؟ بذار خاله یه عکس درست بگیره !!
________________________
والا ما تیم فوتبالمون گل هم میزنه این جوری نمی شیم!!!
________________________
انشالله همیشه اینطوری شاد باشی حتی موقعی که بزرگ شدی.

مبارک باشه ریحانه خانم....


مرسی عمو رضا
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 16:23
سلام مامان مهربون
خدا فرزند ناز و قشنگ تون رو حفظ کنه.
مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شما هست.


مرسی. اما من خاله ریحانه جون هستم
مامان حسین
6 تیر 90 10:24
مبارک باشه


مرسی
y
2 شهریور 90 3:29
khili ghashang neveshtid. hifam omad ke ino nagam. khosh be halesh ba in khalei mehrabonesh




ممنون از شما
مامان شینا
28 شهریور 90 20:58
امیدوارم همیشه همینطور شاد باشی خیلی نازی