ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ریحانه کوچولو نابغه بزرگ فردا

روزهای سخت ریحانه و مامان

1390/7/5 13:10
نویسنده : خاله
821 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد یه مدت کم کاری میخوام برای ریحانه گلم بنویسم...خاله این مدت سرم خیلی شلوغ بود. ببخشید که نتونستم برات وقت بزارم. ناراحت تو این یکی دو ماهه حسابی بزرگ شدی. تو این دو روز اخیر با مامانت پیش ما بودی. الان مامانت داره پروژه عظیم از شیر گرفتن تو رو میگذرونهچشمک خداییش هم کار سختیه... تو شیر خوردن خیلی خوش خوراک بودی. باز روزایی که اینجا پیش مایی سرت حسابی گرم هست و یادت میره. منتها وقتی میری خونه خودتون حسابی بهانه گیر میشی. این روزا یه سری از کلمات رو واقعا شیرین میگی...وقتی به مامان بزرگت میگی مامان دون واقعا ناز میشی. به من هم که به جای خاله میگی "آله" . عیب نداره . ما به همین هم راضی هستیمنیشخند ریحانه جون سعی کن بیشتر با مامانت کنار بیای...افرین دختر خوب و نازنینماچ

 

 

 

تو اون بالا چیکار میکنی شیطون خانم؟؟؟تعجب

پسندها (1)

نظرات (14)

پریا
5 مهر 90 13:26
آخه تو اون بالا رفتی چیکار جیگر من؟هی به خاله ت میگم لپ ریحانه رو از طرف من گاز بگیر، میگه نمیذاری.قربونت برم من.میدونستی چقده دوست میدارم؟بوس
مامان شینا
9 مهر 90 3:14
شیطون شدی دخملی اون بالا رفتی چیکار
نی نی توپولی
16 مهر 90 22:51
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید روز جهانی کودک و میلاد باسعادت امام رضا (ع)مبارک...
مامان شینا
17 مهر 90 10:50
روز کودک مبارک عزیزم
مامان پریاگلی
4 آبان 90 8:52
می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست تولدت مبارک دوستت دارم
مامان مريم
4 آبان 90 9:17
عزيز دلم تولدت مبارك ايشالا صد ساله شي
مامان علی خوشتیپ
4 آبان 90 11:27
ریحانه جون خوشگل و ناز تولدت مبارک
مامان طاها
4 آبان 90 11:42
قبل از اینکه مامانت مطالب تولد 2 سالگیتو برات بزاره من اومدم که بهت بگم تولدت مبارک خاله جون ان شاالله هزار ساله شی.
مامان نیاز
4 آبان 90 18:01
تولدت مبارک ملوسک
مامان ماهور جون
20 بهمن 90 0:27
سلام عزيزم از اينكه از وبلاگ ماهور من ديدن كردي ممنون لينكتون كردم . در ضمن مواظب خودت باش.اونجاها خطرناكه عزيزم
ریحانه جون(ورودپسرها و پسردارها ممنوع)
20 بهمن 90 10:41
سلام ریحانه جون.خوشحالم که پیدات کردم. من و تو تو یک ماه به دنیا اومدیم و اسم هامون هم شبیه همه... اگه دوست داری منو با این اسم لینکم کن. من هم لینکت میکنم. بهت سر میزنم....
مامان نیاز
21 بهمن 90 17:10
سلام عزیزم با افتخار لینک شدی
ریحانه جون(ورود پسرها و پسردارها ممنوع)
25 بهمن 90 11:42
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک
ریحانه جون
5 اسفند 90 0:29
در يك بسته 26 بوسه آتشين برات فرستادم روزي يه دونشون رو بچسبون به لپت هر وقت تموم شد بدون عيده ومن اولين نفري بودم كه گفتم عيدت مبارك